Fitness i ćwiczenia Sport Zdrowie i uroda

Biegiem po szczupłą sylwetkę

Wiele osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, zaczyna biegać. Nowi biegacze najczęściej wybierają długie dystanse, myśląc, że im więcej przebiegną tym więcej spalą. Niestety to nie jest takie proste i zależność długości trasy do ilości spalanych kalorii ma się niewiele. Po długim biegu namacalny efekt ubytku tłuszczu to utrata wody, jaka kosztowała nas podczas biegania. Dla początkujących bieganie z czasem może być dość bolesnym, nudnym i męczącym doznaniem. Jednak w chwilach słabości nie można się poddawać. Najważniejsze, aby odpowiednio się nastawić i czerpać przyjemność z tego rodzaju aktywności. Przecież biegać możemy wszędzie, najlepiej znaleźć jakieś ciekawe, nowe trasy. Dzięki czemu nie tylko przysłużymy się zdrowiu, ale także poznamy nowe miejsca.

Prawdą jest, że dzięki bieganiu zdobędziemy zgrabną sylwetkę, ponieważ podczas biegania zaangażowane są praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, więc w trakcie tak naprawdę je ćwiczymy. W trakcie biegania nasz organizm jest poddany także intensywnym obciążeniom jak wymagające sprzątanie poremontowe Warszawa. Spowodowane jest to zróżnicowanym rodzajem nawierzchni, co skłania do większego wysiłku.

Ponadto bieganie pozytywnie wpływa na układ nerwowy i pomaga zwalczać nerwice, dzieję się tak ze względu na wydzielanie hormonu szczęścia podczas wysiłku. Dodatkowo każdy trening na świeżym powietrzu hartuje Twój organizm. Bieganie uczy także samodyscypliny i panowania nad sobą oraz sprzyja wzmocnieniu silnej woli. Pozytywne zmiany zajdą również na twoim sercu i całym układzie sercowo – naczyniowym. Bieganie wspomaga rozprowadzanie się krwi po całym organizmie dzięki czemu poprawimy krążenie.

(sxc.hu)
(sxc.hu)

2 KOMENTARZE

  1. Najtrudniej jest po prostu zacząć biegać. gdy już się zacznie to jest całkiem prosto. 😉

  2. Ja właśnie jestem na diecie i staram się dużo ćwiczyć. Mam nadzieję, że uda mi się schudnąć chociaż 5kg w ciągu miesiąca. Muszę się postarać. 😀

Komentarze są wyłączone.